Witam
Szukałem na forach. Ale nie znalazłem rozwiązania. Jak spowodować aby aplikacja mobilna widziała ikony urządzeń zmienione przez użytkownika. Z poziomu PC uruchamiam HC i wszystko jest ładnie widoczne- ikony zmienione na te z "własnej produkcji" :). W aplikacji mobilnej w miejscu tych ikon występują znaki zapytania. Gdzieś wyczytałem, że po połączeniu OFFLINE aplikacja mobilna powinna "zaczytać" zmienione ikony. Telefon dodany do konta admin. Z poziomu telefonu nie mogę zalogować się OFFLINE. nr ID podany prawidłowo, Zaloguj - admin, hasło prawidłowe dla połączenia lokalnego dla HC z poziomu PC i zawsze komunikat: :"Problemy z połączeniem. Brak połączenia. Sprawdź swoje połączenie i spróbuj ponownie." System IOs
Czy może ktoś coś próbował w tym temacie ?
Po sześciu dniach utrzymywania stałego połączenia lokalnego centrali z telefonem -zaczytały się pozostałe ikony.
Poszły konie po betonie. Dzięki Panu Michałowi Haczykowi z Fibaro udało się połączyć lokalnie. Część własnych ikon się zaciągnęła do aplikacji ale o dziwo nie te które są związane z przełącznikami Walli Switch , wall plug, double switch, Walli Dimer.
Rozwiązanie :
Połączenie się do centrali za pomocą WiFi (2.4GHz - nie ma innej możliwości) oraz podłączenie urządzenia mobilnego pod tą samą sieć ze zwróceniem uwagi na częstotliwość również 5GHz (centrala nie obsługuję 5GHz a Pańskie urządzenia tak więc mogą one z automatu próbować podłączyć się po 5GHz).
Wyłączyłem w routerze częstotliwość 5 GHz i poszło.
@bobrobrk a jak ogólnie pracuje Samsungu Galaxy A8 z Androidem?
Bo ja mam Lenovo 3GB RAM i nowa app tak strasznie muli, że nie da się w ogóle jej używać.
Ciekawe.., trzeba pamiętać, że inny jest adres IP dla LAN i dla WiFi
Pozostaje ewentualnie zrobić backup i przywrócić centralę do ustawień fabrycznych..
Wystarczy zalogować się do telefonu, tabletu lokalnie i wtedy wczyta niestandardowe ikony - o ile spełniają warunki /format i rozdzielczość/. Tzn. u mnie zadziałało.
też tak mam i niektóre ikony są widoczne a niektóre nie. Widnieje tylko ten znak zapytania. Tablet mam spięty z hc3 po adresie IP
A odcięcie zasilania pomaga?
I co działa? Są ikony?
A kto ma z Was tablet pod Android I HC3, chodzi Wam to?
Odpowiedź z Fibaro
FIBARO
Robert, Tak, zaloguj się proszę do aplikacji offline będąc w tej samej sieci WiFi co centralka. Pozwoli to na "zaciągnięcie" ikon i późniejszą ich widoczność przy logowaniu z użyciem FIBARO ID.
Zdaje się, że jest to problem wieku dziecięcego HC3 i nowej aplikacji mobilnej. W starej apce przy HCL i HC2 ikony wyświetlają się prawidłowo, natomiast nie zawsze status urządzeń aktualizował się na bieżąco.
W HC2 widziałem taką możliwość przez REST API centrali. Chyba samo FIABRO tego nie opisuje? Ale może ktoś coś wie więcej??